За стиснення повітря в ресиверах відповідає повітряний компресор. Саме він формує натиск повітря для подальшого використання в тому чи іншому технічному завданні. Сфера застосування цього агрегату обширна і включає машинобудування, медицину, техніку тощо.

Принципи роботи

Стиснення повітря в ресивері відбувається завдяки поршнево-масляній системі або гвинтові-безмасляній. Сам контейнер являє собою високоміцний металевий балон, який може розташовуватися горизонтально або вертикально, залежно від завдань агрегату.

Важливим інструментом працездатності всієї конструкції вважається манометр, що вимірює тиск. Він показує величину на виході, а це дозволяє її регулювати.

Своєчасне закачування повітря і безперебійна робота пов’язана з роботою блоку автоматики. Конекторами стиснене повітря доставляється до тех. пристроїв, які і відповідають за функціонал агрегату. Швидко перехідники можна замінити і різьбовими з’єднаннями.

А роботу всієї системи в цілому гарантує двигун, що варіативний за типом і зустрічається як бензиновий, так і електричний в залежності від моделі пристрою та виробу. Останній фактор детермінує потужність, розмір і фазність агрегату. І саме це зумовлює різноманітність компресорів.

Тип харчування і передачі

Виділяють два типи харчування:

  • електричний;
  • бензиновий.

Перший простіший і використовується в основному для нескладних завдань. Другий громіздкий і більш потужний. Відповідно, зазвичай застосовується для вирішення промислових завдань.

Тип приводу зумовлює продуктивність і період зносу агрегату. Він має на увазі спосіб передачі мотором свого обертального руху на систему нагнітання повітря. розрізняють:

  • прямий (коаксіальний);
  • пасовий.

Перший використовується виключно в поршневих агрегатах, забезпечує легкість ремонту, але з більш низьким ККД. Другий передбачає наявність шестерень і маховика і може застосовуватися як в гвинтових, так і в поршневих компресорах, захищаючи від перегріву двигун.

Вид компресора

Гвинтові і поршневі-повітряні компресори на вигляд і за типом внутрішньої будови дуже різняться. Поршневі більш прості за принципом роботи, але і вартість доступніша. В цілому, вони зносостійкі, але потрібно продумати систему вентиляції в приміщенні, в якому він буде працювати, проводити вчасно заміну масла для внутрішніх деталей агрегату, що труться.

Осьове або відцентрове переміщення повітря в системі з гвинтами зумовлює конструктивні особливості. Перевагою гвинтових компресорів є:

  • підвищений ККД;
  • довговічність зважаючи на поліпшені технічні характеристики;
  • можливість тривалої безперебійної роботи.

Власне гвинтові агрегати (або роторні – за назвою обертових агрегатів та тих компонентів, що нагнітають повітря) більш поширені на виробництвах.

Клас

Різні системно-конструктивні особливості зумовлюють клас виробу. Він може бути:

  • побутовим (фарбування, накачування шин і робота пневмоінструментів);
  • напівпрофесійним (на СТО і в майстернях);
  • професійним (будівельна і нафтохімічна сфери, машинобудівні та металургійні заводи).

Тут визначальними факторами стають такі поняття як витрата повітря, тиск і розмір накопичувального ресивера.

Залежно від мети використання, вся конструкція може мати мобільний або стаціонарний тип.

Підприємство «ПРОМІНСТАЛ» пропонує різноманітні види компресорів за доступними цінами. Кваліфіковані фахівці підберуть модель в залежності від завдань і сфери застосування агрегату.