Кожна пневматична техніка ґрунтується на енергії, що йде від стисненого повітря. Щоб відбулося її перетворення в механічну енергію лінійного типу, потрібне використання пневмоциліндрів. Давайте розберемося із видами таких приладів.

 

Особливості функціонування

Завдяки тиску стисненого повітря поршень усередині циліндра починає рухатися. Оскільки поршень має з’єднання зі штоком, то він ділить гільзу на поршневу і штокову. З’єднання штока крізь манжету виконується із зовнішнім об’єктом, щоб передавати поршневі зусилля.

Щоб знизити ударне навантаження актуальне застосування гумових кілець (маючи незначну енергію удару). Також іноді використовують демпфери, які роблять гальмування інтенсивним.

Те, яким буде обсяг пневмоциліндра, багато в чому залежить від поршневого діаметра і рівня тиску повітря.

Різновиди

Виходячи з кількості і особливостей завдань, які вирішуються тим чи іншим пневматичним пристроєм, і існує їхня градація. За кількістю підсумкового розміщення поршня вони бувають двох-і багато композиційними.

Двохкомпозиційні

Така конструкція має 2 крайні точки, а шток фіксується виключно у утягненому і висунутому положенні.

Багато композиційні

Дані пневмоприводи фіксуються і в інших точках. Це дозволяє використовувати пневмоциліндри повсюдно.

Також циліндри бувають односторонніми і двосторонніми (в залежності від того, як рухається поршень).

Односторонні

Надходження стиснутого повітря дозволяє тиску потрапляти тільки на одну сторону. Виконання зворотного ходу здійснюється завдяки індивідуальній вазі і пружині повернення на штоку. Завдяки опору пружини сповільнюється рух, а повернутися у вихідну позицію досить складно. Існує обмеження діапазону штока на 8-10 сантиметрів, тому застосування такого типу циліндрів актуально в індивідуальних випадках.

2-х сторонні

Надходження стиснутого повітря відбувається із обох сторін, чим гарантується виконання робочих маніпуляцій в різних напрямках. Такі циліндри використовуються в промислових цілях. Щоб контролювати функціонально значущі позиції поршня, застосовуються допоміжні датчики магнітного типу. В даному випадку на деталь монтується кільце магнітного типу, його поле виходить за гільзові межі, зображені даними датчиками.

Безштокові

У них поршень фіксується із зовнішнім об’єктом, він не має «посередників», делегуючи зусилля даному об’єкту. Затребуваність даної схеми найбільш актуальна при величезних рівнях робочого бігу.

Додатково слід зазначити певні характеристики пневмоциліндрів із незначним розміром ходу і незначним діаметром. Вони випускаються в модифікаціях:

  • із наявністю повітряного ослаблення;
  • із напругою подвійного типу захисту від проворота;
  • із низьким рівнем тертя.

У певних циліндрах є характерні відмінності, все залежить від типу конструкції.

 

Пневматичні циліндри Festo

Бренд Festo першим на європейському ринку зайнявся виробництвом пневматичних циліндрів. За час існування компанія розробила і випустила велику кількість пневматичних приводів для різних сфер застосування. Модельний ряд включає:

  • циліндри компактної круглої конфігурації;
  • не повністю поворотні приводи;
  • затискні модулі.

Пневматика від компанії Festo:

  • самостійно налаштовується;
  • характеризується гігієнічністю;
  • відрізняється безпекою.

До особливостей таких приладів відносять можливість пневматичного самоналаштування демпфірування PPS. Завдяки цьому можна заощадити до 5 хвилин на проведення настройки всіх циліндрів.

Festo випускає вироби, які перевірені часом, заслужили хороші відгуки покупців і гарантують тривалий термін служби.